Kepa, manga, skolan

Nämen tjenare!!!!

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har på nåt sätt tappat lusten. Jag sitter inte lika ofta vid datorn nu som då. Jag har köpt en kepa som är typ sjukt snygg!!!!
<<<<Den ä så PIIIP snygg!!!!!
Men den var GANSKA dyr om man säger så. Men jag vart typ kär i den när jag såg den på inter sport i skrapan.
________________________________________________________________________________

Sen har jag precis börjat rita manga!
Det är jätte kul och man lär sig snabbt här är de jag ritat hit tills
Den översta ritade jag av, men resten har jag hittat på själv!!! Snygga va? Jag tror det här kan bli ett riktigt intresse för mig (förutom klättring då)!!!!!!

__________________________________________________________________________________

Nu har vi börjat skolan och jag började ju i ny skola, som jag sagt några gånger, och jag har redan kommit in i klassen och håller reda på alla namnen!
Till och med alla som vi har flera av: Oscar.J, Oscar.K och Oscar.B, sen har vi två Leo också: Leo.o och Leo.L. Jag trvis bra i klassen. På måndag ska jag hämta min brorsas, gudmors, barn. Han  har börjat i samma skola som jag och går i förskole-klassen. Han är en rolig och snäll kille, jag längtar tills jag ska hämta honom!!!






Som jag alltid brukar avsluta blogg-inlägg: Ja, det var typ allt!!!


Kommentarer
Postat av: Soip

Ok, jag vet att detta kommer som en chock, men du målar inte bra. Jag började när jag var 9 och hittade bara på allt och det blev bra. Jag tror inte detta kan bli en hobby för dig men om du vill bli pyttelite bra så måste du öva tills du är 8999 år men satsa på nåt annat

2012-05-07 @ 05:56:05
URL: http://har ingen blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0