Vi sag tvillingsjoarna

Hej igen!

Idag akte jag och mamma ivag med bilen och tittade pa tvillingsjoarna.
De ligger brevid varandra och den ena ar gron och den andra ar bla, den ena ar liten och den andra ar stor.
Vi gick en stund och fotade runt den lilla, grona sjon och fotade, men sa helt plotsligt borjade det att spo regna!
Och just da hade vi gatt  en ganska lang bit.
Sa vi fick springa tillbaks till bilen.
Vi vart dyngsura for vi hade inga regnklader utan bara flisar med oss.
Alla de bilderna som blev bra ska jag lagga in pa bloggen nar jag kommer hem.

Deras "herr gar man" (skylt)  kan se olika ut pa olika stallen.
Men nastan pa varje stalle ar den mer detaljerad.
Jag ska lagga in bilder pa dem med.

Vi har precis atit och ska snart aka hem, jag at en jatte god voffel tallrik.
Det var vofflor som smakade som brodet men gor munkar av, det var mycket chokladsas och gradde och glass!!!
Det var gudomligt gott, och det at jag till lunch, det fanns nog inga nyttigheter i den maltien.

Men, men.
Ha det bra, for det har jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0