Träffade Elvis........eller inte DEN Elvis

Tja!

Idag träffade jag Elvis som går på Tullgårdskolan, hon heter Elvira men kallas Elvis.
Vi åkte hem till henne och: spelade dator och var ute i parken.
När vi var i parken lekte vi med en udda sak.
Det var en ring som satt i en hållare, den var lungefär än knähöjd, lite lägre.
När man gick på den snurrade den, och det va ganska udda.
Vi stllde oss på den båda två och lekte en lek: den ena  ska få av den andra men man får inte röra varandra,  förklarar ganska udda men, men.

Jag och Elvira använder ganska konstiga ord som:                                        udda = konstigt, konstig, konstiga         korvigt = udda, scary (nån blandning)              scary = läskigt (man ryser av den scary saken, personen osv.)           mysco = scary, udda, mystiskt (nån blandning)            typ = ungefär

Jag tror det var alla.

På sommarlovet har jag vart på landet och hoppat studsmatta och vart på grönan.
Men sen har jag som de flesta gör på loven, slappat, alltså: tittat på tv, spelat dator och tv spel.
Min brorsa har också sommarlov men han är hos mormor :( då är jag ensam.
Jag ville också stanna hos mormor men jag fick inte för mamma och pappa hade inte tid att hämta mig på en vardag mitt i veckan för jag ska ju till Azorerna på torsdag.
Så jag får klara mig själv, eller inte helt eftersom jag ska vara med Stella på onsdag och kanske med Elvis imorgon också men jag vet inte.
Jag ska vara på Azorerna i en vecka.

Ja, det var väl allt.
Ja.

Kommentarer
Postat av: T-Boy-Me-Boy

Härliiiigt!



Du ser ju ut att ha fullt upp! Bra med en veckas vila på Azorerna! =)



/Truls

2009-06-15 @ 22:12:20
URL: http://www.myspace.com/slowshowmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0