Spökhuset.........

Tja.

Som du vet om du läste förra inlägget så var jag på gröna lund idag.
Jag gick i spökhuset och det var JÄTTE LÄSKIGT!!!!!!!!!!
Det var en massa skådespelare som hade kostymer och var målade i ansiktet.
Först hoppade de fram bakom ett hörn och sen var de tvungna att följa efter en också!
Buhu, dit in går jag inte igen.
När man varit där inne så kändes det som om det skulle hoppa fram nåt bakom alla hörn.
Jag och Arvid åkte kärlekstunneln direkt efter spökhuset och på vissa ställen var det mörkt så då trodde man att nåt läskigt skulle komma så den var inte särskillt kärleksfull...
Förutom spökhuset och kärlekstunneln åkte vi: Kvasten, The voice, flygande mattan, lustiga huset, bläckfisken, lilla frittfall och lyktan.
Jag tror det var alla.

Det var jättekul idag men känner mig fortfarande lite skakis på grund av spökhuset.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Sv: Hon är typ hela familjens, men det är mest jag och Marika som tar hand om henne. Hon är snart två år :)

2009-06-14 @ 21:09:23
URL: http://vadurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0