Laser en valdigt bra bok

Tja.

Nu skriver jag igen....
Jag haller pa att lasa en jattebra bok. Den heter: Den oandliga historien.
Den handlar om en pojke som heter Bastian som ar en valdigt misslyckad person.
Han ar lite fet och ar misslcykad i skolan, han ar inte bra pa nanting.
Och darfor blir han  mobbad av sina klasskamrater.
Hans mamma ar dod ochb hans pappa bryr sig knappt om Bastian, eller han brydde sig om honom men sen hans mamma dog bryr sig inte pappan om honom.
Men sa en dag springer han in i en affar och hittar en bok som han....tar med sig hem utan att betala om man sager sa, sen borjar han lasa.
Det ar da aventyret borjar..............
Det ar en valdigt tjock bok med liten text men den ar sa spannande att du inte kan sluta lasa i den.

Jag kommer lasa ut den innan veckans slut det ar sakert.
Boken rekomenderas till de som gillar aventyr, langa aventyr.....

Som jag sa igar sa skriver jag med ett engelskt tangentbord sa jag kan inte anvanda de tre sista bokstavarna i alfabetet.
Nar jag laser min egen text tanker jag med en norsk dialekt sa jag sitter och skrattar nar jag skriver.

Ha det bra, for det har jag!!!!!~
Hej da!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0