Imorgon åker jag till Azorerna!!!


Hej!!

Idag har jag varit med Stella.
Vi började med att gå hem till mig och spela "super smash bros brawl".
Vi körde både adventure och brawl.
Adventure är ungefär som super mario på gameboy, man går runt på en bana och slåss mot fiender.
Brawl är när man är på t.ex en plattform och slåss mot minst en fiende.
Fast de fienderna som är i brawl är mycket svårare att slå ut än i adventure.
Jag hoppas ni förstår.
Sen spelade vi dator och gick in på "Adventure quest world" och "Adventure quest".
Stella hade ett acount på "Adventure quest" och jag´hade ett acount på "adventure quest world".
Sen ringde Stellas mamma och undrade om vi kunde hämta hennes lillebror från dagis och gå hem till dem och såklart kunde vi det. Så vi gick till dagiset och där träffade jag min brors gudmors barn: Hedda och Harry.
Men vi han bara säga hej och sen skulle vi gå hem med Sebastian som lillebrorsan heter.
Han snackade HELA tiden, och jag vet inte hur många gånger vi fick höra att hans nya superhjältefilm är hos pappa (föräldrarna är skillda), så vi fick köpa glass för att få honom att minska på snacket och konsentrera sig på att gå.
När vi kom hem var vi helt slut efter att ha jagat honom och gå hem och lyssna på hans snack och stanna honom om han glömde bort att man ska stanna vid övergångställer osv.
Vi satte honom framför en film och stängde dörren till rummet sen gick vi och la oss i soffan en stund.
Sen gjorde vi inte så mycket mer än att leka med Sebastians leksaker.
Det var faktiskt ganska kul och avslappnande för de var inte särskillt kompliserade och vi behövde vila huvudet efter hemfärden från dagis.
Eller just det!
Vi gick ut i parken för att svalka oss men vi svalkade oss lite för mycket för det var ganska kallt.
I parken träffade vi en av familjerna som bodde på hotellet i Åsarna (läs första inlägget på den här bloggen).
Men sen vart det dags att gå hem.

Men nu till rubrikens ämne: Imorgon ska jag till Azorerna!!!
Jag måste upp tidigt så jag orkar nog inte skriva då så jag skriver om det nu.
Vi måste gå hemifrån kl: 06:30 tror jag.
Och så tidigt pallar inte jag skriva.
Men ni måste kanske inte vara utan mina inlägg i en hel vecka, för mamma säger att det finns cafeer med datorer som man kan låna!
Men det är inte bara ni som plågas om jag inte skriver, utan det gör JAG också, jag lever på att skriva!!!
Jag ÄLSKAR att skriva!
Men framför allt att blogga!
Nu måste jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Hej då!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0