Har precis kommit hem från landet.

Tja!

För ett tag sen kom jag hem från mitt lanställe.
Jag hade jättekul där.
Stella var där och vi lekte frtån sent på lördagen (för hon kom inte till landet förän kl 9) till för några timmar sen, ingen paus.
Hon sov över hos mig och vi tittade på Ice age 1.
Sen läste vi lite, till kl : 1:30.
Det vart lite senare än väntat men till slut somnade vi, och jag vaknade två och en halv timme senare och vi hade bestämt att om nån av oss vaknar ska den väcka den andra, men inte innan kl 7.
Och då var det ju lite för tidigt så jag somnade om igen.
Sen började jag nästan gråta när jag fick reda på att vi skulle hem när jag hade ätit middag, och jag och Stella hade bestämt att vi skulle träffas när jag ätit och hade helt glömt bort att jag skulle åka hem :(

Men imorgon ska jag leka med Arvid och vi ska bada på Eriksdalsbadet.
Så nu känns det inte alls så dåligt längre.


(Jag har INTE glömt bort bilderna från Azorerna men vi har inte lagt in dem på datorn än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0