Badade vid vulkanstrand, akte efter en flock langsamma kor och akte vilse med bilen...............

........det var vad vi gjorde idag.
Det var sista dagen innan vi skulle lamna tillbaka bilen vi hyrt.
Da akte vi till en vulkanstrand-en strand med svart sand som ser ut ungefar som aska-och badade.
Eller, mamma badade inte men det gjorde saklart jag.
Det var ganska kallt i vattnet men det var hoga vagor.
Jag surfade pa vagorna utan nan brada.
Man behovde bara kasta sig MED vagen i ratt tillfalle.
En........eller felra ganger, hoppade jag for tigigt och landade pa sanden med magen och fick vagen over mig......

Sen sa akte vi sjalvklart vilse nar vi skulle dit-vulkanstranden-och nar vi skulle hem-hotellet-.
Det ar ganska svart att veta vart man ar nar de inte skyltar.....det enda de skyltar om ar hur kurvan framfor en ser ut.
Det ar en varningtreangel med en kurva i vid varje svang..........sa ONODIGT.
Men, men.
Nar vi skulle aka hem akte vi ut pa en lands-vag dar vi stotte pa en flock kor som en avllare och en vallhund forde framfor sig.
Det tog EVIGEHETER att komma fram for de dumma korna-som igentligen var ganska sota nar man tittade narmare-gick SA langsamt!

Men tillslut kom vi anda fram till hotellet.

Det var allt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0