Antligen fint vader!

Tja!

Idag badade jag och mamma pa stranden som finns vid hotellet.
I borjan ville bara jag bada men det var sa hoga vargor att mamma inte ville att jag skulle bada ensam.
Det var nar vi var nere vid stranden som det blev soligt och varmt.
Sa nar vi badat klart gick vi upp till rummet och bytte om till torra (och sandfria) badklader.
Sen gick vi till poolen och solade en stund men sen var man ju tvungen att bada i hettan.
Sen nar vi gick upp ur vattnet solade vi lite till.
Men nar jag la mig under min sjal for att inte branna mig fick jag varmeutslag sa vi fick bada igen.

Och det var val bara det, imorgon ar det sista dagen innan vi aker hem sa vi hoppas pa fint vader da ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0