Idag firar vi Viktor!!

Tjena hallå!!

Idag firar vi Viktor. Han fyller 15!!!
Imorse kom vi med presenter men han hade låst dörren så vi fick sjunga födelsedags sången tre gånger!!!!!! Ha, ha!
Han fick ett fint kort som det var ett present kort på en gaderob i, min rock skiva, lurar från mig, plektrum av pappa, skjorta av pappa och en tröja av mamma, sen fick han ett program på datorn! Det var allt tror jag.

Igår kronglade jag till det när jag skulle berätta vilka som skulle komma men det var i alla fall: min mormor, moster och hennes man och kusin och hennes pojkvän. Jag hoppas vi ska spela wii!!!!
Vi har köpt prinsess tårtor som vi ska fira Viktor med när gästerna är här (i mårse åt vi banan stubbe, det låter kanske inte gott men är supergott). Till lunch ska vi ha fläskfilè med bakad potatis! Och ikväll ska vi ha hamburgare!!

Det jag tycker är bra med födelsedagar i familjen är att man får tårta till frukost, för jag HATAR att äta frukost!!!!

Och som jag brukar avsluta blogg inlägg: Ja, det var typ allt!!!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Sv: Joo, jag håller med om att vi inte har hört av varandra på ett tag, men det beror nog på sommarlovet. Nu när skolan börjar så kommer vi nog träffas :) Jag ska prata med mamma och fråga om vi inte kan bjuda hem er eller nåt :)<3

2009-08-15 @ 20:25:31
URL: http://vadurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0