Hej igen!!!!

Jag var inte upptagen med Viktor, tyvärr. Han är ute med en kompis och grillar så jag har bara pratat LITE med honom :( :( :(
Men som tur är kan han inte ha kompisar hemma imorn för då ska vi ju fira honom och då kommer mormor, min moster, min mosters man och min mosters dotter och dotterns pojkvän...hängde ni med?
Ha, ha!!! Kanske inte!! Det är skönt att vara hemma och att ha träffat Viktor och mamma igen!!
För nu har jag ju varit på landet med pappa i en vecka nu.

Jag råkade avslöja en av presenterna för vitor så den ena kan jag berätta om vad jag ska ge honom. Så här var det: jag hade köpt en skiva som jag skulle ha själv. Samma kväll ringde mamma för att säga god natt, då berättade jag att jag hade köpt en rock skiva till mig. Sen nästa dag bestämde jag mig för att ge skivan till Viktor för på baksidan såg jag att det fanns många låtar som han skulle tycka om så jag skrev ett sms till mamma: Jag ska nog ge rock skivan till Viktor för han skulle nog tycka om den och jag kan ju alltid låna den. (jag skrev det sms:et för att mamma inte skulle berätta att jag köpt skivan) sen letade jag snabbt igenom kontakterna men såg inte riktigt vem jag skickade till, när jag fick ett sms från Viktor visade det sig att jag hade skickat till Viktor!!!!!
Men jag hade i alla fall en till present som jag kan hålla hemlig!
Ha, ha, ha!!

Det var typ allt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0