Det var ett tag sen nu......

.....men jag har inte haft nån dator.
Jag har vart på mitt landställe ända sen Azorerna, och snacka om att vara LITE trött på att vara här!!!!!
Jag kommer inte ens ihåg hur mitt rum såg ut innan jag lämnade det!! (men stökigt antar jag :P)
Pappa kom hit igår och tog med sig en dator så nu kan jag skriva!!
När jag har vart här så har jag hoppat studsmatta, lekt med Hanna och Stella, skjutit pilbåge (och siktat på ölburkar), softat massor, badat, åkt ring, Trulle- boy som ofta komenterar på min blogg (Truls Arneman från Slow show) har vart här och spelat badminton (tror jag det stavas) med mig och så självklart: druckit massor med Caloura teen (från Azorerna).
Jag är väldigt trött efter dagen (ska berätta om den snart) så jag orkar faktiskt inte berätta om HELA LÅNGA SOMMAREN så det får jag göra nån annan gång!

Idag: Jag har varit och handlat brädor och färg till Olleviken (mitt landställe hus heter så), det behöver verkligen målas om. Och så har jag och pappa köpt spelet Backgammon, det tycker både han och jag är roligt att spela, och vi hade bara ett litet Backgammom så därför köpte vi ett stort!!!
Vi kom inte iväg hemifrån förens kl: 12:00 och vi hade inte ätit lunch än så vi blev JÄTTE hungriga av att hanldla (det låter inte som att man blir hungrig av att handla men det var så sent så vi blev det) så vi åt på MAX.
I bilen lyssnade va på min nya skiva som jag köpte på vägen hem från morfar: Absolut rock anthems 2.
Den är väldigt bra!!
När vi kom hem spelade vi Blackgammon, jag vann!!!!!
Det var typ allt!


Kommentarer
Postat av: Trulle-boy

Weheeeey!!! Omnämnd i bloggen igen! Vilken ära! =)



Grattis till Backgammon-vinsten! Och grattis till mig för att jag (med massor av nybörjartur) spöade dig i pilbåge! :P



/Truls

2009-08-11 @ 17:06:40
URL: http://www.myspace.com/slowshowmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0